۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85104017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد تقدیر می‌شوند

تهران- ایرنا- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ در محل مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید باهنر تهران خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان روز یکشنبه در این باره گفت: به منظور بزرگداشت هفته مقام شامخ معلم و اساتید و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و به مناسب روز معلم از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین همیاران منتخب طرح شاهد در دستگاه‌های آموزشی که در رشد و ارتقای تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر نقش بسزایی داشته‌اند؛ تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: دومین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲، با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

تقی زاده در خصوص نحوه انتخاب افراد برگزیده افزود: کمیته‌های داوری پس از بررسی سوابق و رزومه واجدین شرایط براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی تعیین و انتخاب شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش ۲۲ نفر از اساتید مشاور طرح شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر و ۱۶ نفر از همیاران طرح شاهد دانشگاه‌ها و حوزه ستادی با حضورمسئولان عالی رتبه کشور در سطح ملی تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha