۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85104091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمال خلیج فارس مواج می‌شود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85104091
شمال خلیج فارس مواج می‌شود

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی و رگبار و رعد و برق از روز سه شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد؛ همچنین بر اساس پیش بینی های انجام شده شمال خلیج فارس از اواخر وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه مواج خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه ضعیف بارشی و بالابودن شاخص های ناپایداری از اواسط وقت سه شنبه تا اواسط وقت چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود و نوع مخاطره شامل بارش پراکنده گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای است.

بر اساس این گزارش بارش و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در ارتفاعات شمالی و شرقی و شمال شرقی و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در مناطق جنوبی، غربی و مرکز قابل انتظار است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز وزش باد در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان متوسط خواهد بود، همچنین تا روز چهارشنبه افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و ساحلی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه‌داد: شمال خلیج فارس از اواخر وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه مواج خواهد بود.

سبزه زاری بیان‌کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۴۰.۵ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۱۸.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha