کسب رتبه برتر دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمدی  در جشنواره "پرواز تا بی نهایت"

یاسوج-ایرنا-رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموز دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج در جشنواره "پرواز تا بی نهایت" مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، "محمد شریف مجیدیان" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: "دنا توکلی" دانش آموز هم استانی در اختتامیه نخستین "پرواز تا بی نهایت "که بین مدارس شاهد کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد حائز رتبه اول گردید.

مجیدیان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ و شهادت در بین دانش آموزان بر شمرد و تاکید کرد این مهم نیازمند تلاش، هماهنگی و جدیت همگان است.

به گزارش ایرنا، جشنواره ملی "پرواز تا بی‌نهایت" با میزبانی اداره‌کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش اصفهان و با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ۱۲ محور شهید پژوهی، فیلم کوتاه، عکاسی، پادکست، هنرهای تجسمی، هنرهای آوایی، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، کتاب‌خوانی، انشای ایثار و شهادت و خلاقیت و ایده شو برگزار شد.

در مجموع بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در بخش‌های فردی و گروهی این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد سه هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد و در نهایت ۱۲۵ دانش‌آموز موفق به کسب عنوان های برتر این جشنواره شدند.

برگزیدگان این جشنواره از ۱۵ استان کشور که موفق به کسب عنوان‌های اول تا سوم در محورهای مختلف شده بودند در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha