۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85104476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست سنگین پاس همدان در ایستگاه پایانی لیگ ۲ فوتبال کشور

همدان- ایرنا- پرونده تیم‌ فوتبال پاس همدان در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه یک با قبول شکست مقابل شهید اورکی اسلامشهر بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر امروز /یکشنبه/ به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر مریانج برگزار شد، تیم پاس همدان چهار بر صفر شکست خورد.

گل‌های شهید اورکی اسلامشهر در این بازی توسط جواد ویسی (۲ گل) ، علیرضا تقدیری و مهدی یوسفی به ثمر رسید.

پاس همدان با وجود شکست در بازی امروز مقابل نماینده اسلامشهر، با ۳۴ امتیاز در همان رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته ۲ باقی ماند.

همچنین تیم شهید اورکی اسلامشهر با این پیروزی پرگل ۳۱ امتیازی شد و توانست با کسب رتبه ششم، این فصل لیگ ۲ را به پایان برساند.

تیم شهید اورکی اسلامشهر در این دیدار با ترکیب رضا شریفی، داود سپهری مهر، فرهاد عابدی، احمدرضا قمی، علی اصغر کریمی، حمیدرضا سپاهی، علیرضا تقدیری، مهدی یوسفی، علی شیری، محمد غلامرضا و جواد ویسی وارد میدان شد.

ترکیب تیم پاس همدان در این دیدار را علیرضا قره باغی، اویس کردجهان، نادر هوشیار، محمد عنایتی، مسعود فاقرلو، هانی تعمیمی، محسن وفایی، حامد میرزایی، سهیل رفیع زاده، نیما ظفریان و سعید فولادی تشکیل دادند.

داوری این مسابقه نیز برعهده امیر بهرام بحرینی، صباح کیانفر، جعفر مهاوی و منصور شیخی بود و ایرج ساعدی ناظر داوری بازی را برعهده داشت.

تیم پاس که در ابتدای فصل با کسب نتایج مطلوب در کورس مدعیان صعود قرار داشت، با مشکلات پیش آمده در نهایت از ماراتن رقابت با بالانشین‌های جدول عقب ماند و این شانس را از دست داد.

در واقع از تیم پاس اکنون فقط یک نام باقی مانده و رکوردهایش را باید در لیگ ۲ جستجو کنیم، تداوم ماندگاری و درجا زدن در این سطح فوتبال کشور که وارد سال نهم شد و در هشت سال گذشته به یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ ۲ کشور تبدیل شده است.

در مقابل، ارتقا جایگاه در پایان فصل جاری لیگ ۲ برای شهیداورکی اسلامشهر که نخستین سال حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند، جذاب‌تر از پاسی بود که سال‌ها در این سطح از فوتبال کشور درجا می‌زند.

* حاشیه نگاری بازی پاس و شهید اورکی

تیم پاس در این بازی چند مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و ۲ گل ابتدایی مسابقه نیز روی اشتباه سنگربان این تیم شکل گرفت.

بهمن طهماسبی بازیکن سابق استقلال تهران و مربی سابق پاس از نزدیک نظاره گر بازی ۲ تیم بود و پس از این دیدار ورزشگاه را ترک کردند.

بیش از ۲۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و ۹۰ دقیقه به تشویق تیم پاس پرداختند اما دقایقی از نیمه دوم به دلیل درگیری لفظی برخی از آنها با کمک داور دوم، بازی متوقف شد.

بازیکنان تیم شهید اورکی اسلامشهر پس از برد پرگل مقابل پاس حلقه خوشحالی ایجاد کردند و به پایکوبی در وسط زمین پرداختند.

همچنین بازیکنان پاس با تصمیم هادی گل محمدی سرمربی این تیم پس از پایان بازی دقایقی در رختکن گردهم آمدند و اجازه ورود افراد متفرقه نیز داده نشد.

کادر فنی هر ۲ تیم در این بازی از نفرات زیر ۲۳ سال خود استفاده کردند و حاضرین در ورزشگاه نیز عملکرد درخشانی را از آنها شاهد بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha