۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85105106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع از ناموس و مظلومان عالم است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع از ناموس، شرف و مظلومان عالم است گفت: انقلاب ما پیشرونده است و در این راه مصمم به جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد خادم سیدالشهدا در آیین سالروز آزادسازی شهر هویزه در عملیات الی بیت المقدس در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۱، در مسجد شهدای هویزه بیان کرد: نقطه به نقطه منطقه هویزه مزین به قطرات خون شهداست و این شهر در دوران دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود.

وی گفت: مردم خوزستان و هویزه همیشه در دفاع از ولایت فقیه پیشتاز هستند و در طول تاریخ، در مقابل دشمن، آگاهانه، هوشیارانه و با بصیرت عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دلیل بصیرت و زمان شناسی مردم شریف و ولایت مدار خوزستان غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی(ص) است، بیان کرد: مردم خوزستان همواره نسبت به ابعاد مختلف فتنه آگاه بوده و همیشه با بصیرت و غیرت دینی با فتنه‌های دشمن برخورد کرده و پایبندی خود به اسلام، عقاید و انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع از ناموس و مظلومان عالم است

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه دشمن دنبال ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها بود اما به برکت امام حسین(ع)، مردم هر روز مردم متحدتر می‌شوند. افزود: مردم خوزستان با قومیت‌ها و گویش‌های مختلف در تمام حوادث پس از جنگ تحمیلی، مثل اغتشاشات اخیر در برابر جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: امروز برخلاف یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام، شاهد قدرت نمایی انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و دنیا هستیم.

وی ادامه داد: خدمات مردم شهرستان هویزه و خوزستان به زائران اربعین حسینی و پذیرایی در مواکب، برگزاری آیین‌های معنوی در ماه رمضان و روز عرفه از جلوه‌ها و مصادیق دینداری است و تداوم حرکت مومنانه مردم در مسیر راه مقدس سرداران شهید سید حسین علم الهدی، شهید علی غیور اصلی و شهدای مظلوم هویزه است.

در این آیین که جمعی از مسوولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، سران عشایر عرب منطقه و مردم قدرشناس حضور داشتند، ضمن اجرای گروه‌های تئاتر و سرود، و نیز خاطره گویی، حاج صادق آهنگران مداح اهلبیت(ع)، به مرثیه سرایی و نوحه خوانی در رثای شهدای مظلوم هویزه پرداخت.

شهر هویزه در غرب خوزستان، اوایل جنگ تحمیلی به تصرف دشمن بعثی در آمد و با خاک یکسان شد و در ۱۸ اردیبهشت سال ۶۱ در جریان عملیات الی بیت المقدس، از لوث وجود دشمن متجاوز پاکسازی و آزاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha