داریوش ارجمند: کیفیت موسسه‌ هنرمندان پیشکسوت در جهان نظیر ندارد

تهران - ایرنا - رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت، در هیچ نقطه‌ از جهان موسسه‌ای با این کیفیت برای هنرمندان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت ماه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در باغ زیبا برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم با بیان اینکه تعداد ما در این موسسه به عنوان‌ گردانندگان کم است، گفت: اما موسسه ما کمیتی نیست و ذات موسسه هنرمندان پیشکسوت به کیفیت آن است.

داریوش ارجمند با تاکید بر اینکه کیفیت عمر مهم است و باید در عرض زندگی کنیم نه طول آن افزود: ارزش زندگی ما تعیین کننده است و موسسه برای اعضای خود این‌گونه است. در هیچ نقطه‌ از جهان موسسه‌ای با این کیفیت برای هنرمندان وجود ندارد.

ارجمند خاطرنشان کرد: امروز روز هلال‌احمر است. جوانانی که در همه پیامدها از جان خود مایه گذاشتند، خدا به آنان عزت‌ دهد.

موضوع ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت با صندوق اعتباری هنر منتفی است


سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز درباره موضوع ادغام این موسسه با صندوق اعتباری هنر گفت: این موضوع قطعا منتفی است. اما معتقدیم هر چه موسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر رابطه بهتری داشته‌ باشند خدمتگزاری بهتری به هنرمندان ارائه می‌شود.

وی خدمت به پیشکسوتان هنر را وظیفه مدیران دانست، افزود: برای شادی روح شهدا که باعث آرامش و امنیت زندگی ما هستند دعا می‌کنیم.

مهدی افضلی عضو هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری. محسن علی اکبری تهیه کننده سینما، داریوش ارجمند بازیگر و سیدمحمد اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha