۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85105337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمرکز ویژه دشمن در جنگ رسانه‌ای بر روی نوجوانان است

زنجان - ایرنا - رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای بر روی نوجوانان به صورت ویژه تمرکز کرده‌اند و باید برای مقابله با آنها با برنامه ریزی و هوشیاری اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی همتی‌فر روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان زنجان به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: ایشان در این دیدار تاکید کردند دشمن به دنبال ایدئولوژی‌زدایی است و برای اثرگذاری آن بر روی هویت‌زدایی و آرمان‌زدایی از نسل جوان و نوجوانان کار می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تکریم مقام معلم تاکید کرد و ادامه داد: همه ما یک وظیفه و مسوولیتی در قبال شأن، جایگاه و منزلت معلمان داریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسوولان نه فقط در هفته معلم بلکه باید در طول سال به مدرسه سر بزنند و در بین معلمان و دانش آموزان حاضر شوند، گفت: این حضور و سر زدن‌ها هم برای خود مسئولان برکت خواهد داشت و هم برای حل مسایل آموزش و پرورش موثر خواهد بود.

همتی فر افزود: لازم است برای آموزش پرورش یک ائتلاف ملی اتفاق بیفتد و دستگاه‌های دیگر هم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در سطح استان و کشور کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

در ادامه این مراسم از معلمان برتر استان تجلیل و تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha