حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت: حمایت از خانواده‌های نیازمند در ابعاد مادی، فرهنگی، معنوی و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی رستمی» روز سه‌شنبه در حاشیه برنامه اردوی جهادی به منظور سرکشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند افزود: خانواده های زندانیان که در نبود سرپرست با مشکلات زیادی روبرو می شوند نیازمند حمایت هستند از این رو باید با توانمند کردن آن ها بتوانیم در راستای بهبود وضعیت معیشت و کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کنیم.

وی اظهار کرد: خانواده های زندانیان در ارتکاب جرایم نقش نداشته اند ولی از قشرهای آسیب پذیر جامعه هستند و به کمک نیاز دارند.

رییس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان نیز گفت: باید بتوانیم با جذب کمک های مومنانه و بهره گیری از توان خیران در راستای کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کنیم.

رستمی ادامه داد: امروز در راستای حمایت از خانواده زندانیان دادستان به عنوان مدعی العموم و رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان به همراه معاون قضایی محاکم استان کرمانشاه و قاضی ناظر زندان استان با همکاری فرمانده سپاه شهرستان قصرشیرین طی بازدیدی از زندان ضمن رسیدگی به مشکلات زندانیان بسته هایی در قالب کمک مومنانه به خانواده ها ی زندانیان اهدا شد.

حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: طی یک اردوی جهادی همراه بسیج حقوقدانان سپاه ناحیه قصرشیرین و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان مشکلات زندانیان بررسی شد.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» افزود: در اردوی جهادی امروز برنامه مشاوره تخصصی برای تعداد ۱۰ نفر از زندانیان انجام شد و همچنین بسته های کمک معیشتی هر کدام به ارزش ۱۲ میلیون ریال به ۱۵ خانواده نیازمند زندانی اهدا گردید.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره در برنامه های خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده و توانسته در چندین مرحله با توزیع بسته های کمک معیشتی و مومنانه از قشرهای آسیب پذیر جامعه حمایت کند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha