۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبر: 85105852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران اسلامی انحصار علم و فناوری جهان را شکست

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، جمهوری اسلامی ایران انحصار علم و فناوری جهان را با درایت متخصصان جوان و مومن شکست، گفت: استقلال اقتصادی کشور دست یافتنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از رتبه های برتر المپیادهای علمی شهرستان نوشهر با اشاره به پیشرفت علمی خیره کننده کشور افزود: نخبگان و المپیادی های کشورمان انحصار علم و فناوری های پیشرفته را از دست چند کشور خارج کردند.
این مقام مسوول اضافه کرد: امروز ایران پیشتاز در فتح قله های علمی جهان است.
وی تصریح کرد: ایران دوستان و وطن پرستان با هر سلیقه ای می دانند که آرزوی همه استقلال طلبان و قهرمانان ملی تاریخ ایران از آریو برزنِ قبل از اسلام تا امامقلی خان فرمانده غیور سپاه صفویه، عباس میرزای سپاه قاجار و امیرکبیر و میرزا کوچک خان تا علمایی چون میرزای شیرازی و... رسیدن به استقلال ایرانیان بود ولی این آرزو توسط جمهوری اسلامی تحقق یافته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به جهانشمولی آموزه های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز سرحدات عقیدتی ما تا مدیترانه پیش رفته و به قدرت بلا منازع منطقه تبدیل شدیم و مقاومت را بعنوان یک امر اجتماعی بومی سازی کرده و به آزادگان جهان تعلیم دادیم.
وی افزود: تردیدی در ضعفها و سوء مدیریت ها در مقاطعی از تاریخ انقلاب نیست اما این مشکلات نمیتوانند به قانون اساسی، ارزشها و مبانی انقلاب خدشه ای وارد کنند.
این مقام مسوول با تاکید بر افق روشن انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی تعالی و ترقی است همانگونه که به استقلال سیاسی رسیدیم با توان شما نخبگان و معماران آینده ایران به استقلال اقتصادی هم خواهیم رسید.
معاون استاندار مازندران، رسالت مهم طلایه داران علمی کشور را فتح قله های دانایی و پیشرفت دانست وافزود: دست یابی کشورمان به رشد اول علمی در منطقه بیانگر جایگاه ممتاز ایران در عرصه علوم و فناوری های پیشرفته است.
سلگی با تجلیل از حائزین رتبه های برتر المپیادهای علمی نوشهر گفت: استان مازندران در زمینه پیشرفت علمی بر اساس نقشه راه پیشتازانه حرکت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha