هماورد روسی یزدانی کیست؟ +فیلم

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85106063
هماورد روسی یزدانی کیست؟ +فیلم

تهران- ایرنا- حضور احتمالی روس‌ها در مسابقات کشتی آزاد جام تختی گمانه‌زنی در خصوص نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم تزارها در ارومیه را بیش از پیش کرده است.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای چهارم و پنجم خردادماه در شهر ارومیه برگزار می‌شود. در این مسابقات تمام مدعیان دوبنده تیم ملی حضور دارند. کامران قاسم‌پور و رحمان عموزاد خلیلی دارندگان مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در این پیکارها حضور نخواهند داشت.

حضور ستارگان کشتی ایران در ارومیه موجب شده تا مسابقات کشتی آزاد جام تختی در بالاترین سطح ممکن برگزار شود. همچنین فدراسیون کشتی چند تیم خارجی به این تورنمنت دعوت کرده است. بنا به اعلام محمد ابراهیم امامی سخنگو فدراسیون یکی از این تیم‌ها کشتی آزاد روسیه است. آزادکاران روس بهمن ماه سال ۱۴۰۱ نیز در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان شرکت کردند.

در آن مسابقات حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم روسیه شماری از مهره‌های سرشناس خود را به تهران آورده بود.

ارسلان باگائف کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم یکی از مهره‌های روسیه بود که در فینال مسابقات به مصاف حسن یزدانی رفت. البته آزادکار روسی در برابر ژنرال هشت ستاره ایران حرفی برای گفتن نداشت و در کمتر از پنج دقیقه با امتیاز عالی به یزدانی باخت.

روس‌ها در چند سال گذشته نخبگان زیادی را برای هماوردی یزدانی معرفی کردند اما در برابر شاه مازندران بازنده مطلق بودند. انور گدیوف، کوروگلیف، آرتور نایفنوف و ارسلان باگائف قهرمانان روسی بودند که برابر یزدانی بازنده مطلق بودند. البته یزدانی در فینال پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۵ جهان در آمریکا در وزن ۷۰ کیلوگرم برابر ماگومدرسول قاضی ماگومدوف شکست خورده بود.

فیلم کشتی یزدانی در برابر باگائف:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha