۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85106177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح جهادی محرومیت زدایی در ساوه افتتاح شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85106177
چهار طرح جهادی محرومیت زدایی در ساوه افتتاح شد

ساوه - ایرنا - چهار طرح جهادی محرومیت زدایی با ۶۷ میلیارد ریال اعتبار روز سه‌شنبه همزمان با سومین روز از هفته بسیج سازندگی در روستاهای شهرستان ساوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آیین بهره‌برداری از طرح جهادی محرومیت زدایی ساوه، گفت: این طرح‌ها شامل کانال کشی آب روستاهای مر و دربند به طول حدود یک‌هزار و ۳۰۰ متر با هفت میلیارد ریال، احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستاهای کوهپایه (سیلجرد) با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی و آسفالت‌ریزی سه و نیم کیلومتری راه روستایی دربند با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در قالب برنامه‌های بسیج سازندگی اجرا شده است، یادآور شد: در شهرستان ساوه همزمان با سایر نقاط کشور بسیج سازندگی از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده که تا کنون اقدامات بزرگی را به مردم ارائه کرده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۲۵ سری جهیزیه، ۲۵ هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه، تهیه و توزیع ۵۰ هزار پرس تهیه غذای گرم، ۵۰۰ سری نوشت افزار، ۳۰ تن گوشت سفید و قرمز تهیه و توزیع شده است.

مهدی، اجرای ۲ مجتمع آبرسانی سرداران و شهید سلیمانی برای بهره‌مندی ۲۸ روستا را از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها با همکاری شرکت آب و فاضلاب به عنوان ناظر و پشتیبان با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

شهرستان ساوه دارای ۲۰۵ روستا در بخش های مرکزی و نوبران با جمعیت روستایی حدود ۸۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha