سرپرست تیم هندبال بانوان سپاهان: نتیجه برایمان مهم نبود

تهران- ایرنا- سرپرست تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان اولین سال است که نتیجه برایش مهم نبود و به دنبال پیاده کردن هندبال حرفه‌ای و اروپایی توسط سرمربی خارجی بود.

به گزارش ایرنا، تیم هندال بانوان سپاهان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شده بود در این فصل با هدایت مونتسه پوچه‌دیاز به عنوان سوم مشترک با شهید چمران لارستان دست یافت.

آوا چگونیان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح این دوره لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار داشت: در چندین باشگاه کار کردم اما کار کردن در سپاهان برایم جالب بود، زیرا حتی بازیکنان غیربومی هم اذعان دارند که سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های کشور از لحاظ مدیریت داخلی، امکانات، پرداخت قراردادها و فرصت دادن به بازیکنان بومی و غیربومی بود.

وی افزود: سپاهان فصل گذشته قهرمان شد، اما سیاست این باشگاه در این فصل این بود تا برای دانش‌افزایی از بهترین مربی اروپایی استفاده کند. طبیعی بود که با آمدن مونتسه شرایط تیم تغییر خواهد کرد. برخی از داوران پس از پایان فصل گفتند که نوع بازی بازیکنان سپاهان متفاوت و اروپایی شده است.

سرپرست تیم هندبال بانوان سپاهان یادآور شد: امسال لیگ قشنگی داشتیم زیرا تیم‌های پایین‌ جدول هم هم تیم‌های صدرنشین را شکست دادند و این موضوع به بر جذابیت لیگ افزود. قرار نیست چون سپاهان امکانات بیشتری دارد، همه ملی‌پوشان را جذب کند و فرصت و انگیزه را از دیگر تیم‌ها بگیرد.

وی یادآور شد: دو بازیکن آسیب دیده داشتیم و در کنار آن پوچه‌دیاز سیاست مربیان داخلی را در پیش نگرفت تا برای رسیدن به قهرمانی تنها از ملی‌پوشان استفاده کند بلکه او معتقد بود که بازیکنان بومی اصفهان باید پا به پای بازیکنان غیربومی رشد کنند. سپاهان اولین سال است که نتیجه برایش مهم نبود و به دنبال پیاده کردن هندبال حرفه‌ای و اروپایی بود.

چگونیان گفت: تلاش هیئت مدیره سپاهان بر این است تا همچنان مربی خارجی هدایت این تیم را برعهده بگیرد. در این فصل با تیمی حرفه‌ای مواجه شدیم که بین بازیکنان بومی و غیربومی آن شکافی نبود و بازیکنان همه با هم همدل بودند و تیم حاشیه‌ای نداشت. بهترین سال کاری را در هندبال داشتم و امیدوارم با سیاست‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان بتوانیم سالیان متمادی نه تنها در بخش قهرمانی بلکه فنی نیز تاثیرگذار باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha