۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85106561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوکس قهرمانی جهان؛ پایان کار تیم ایران با حذف موسوی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵
کد خبر: 85106561
بوکس قهرمانی جهان؛ پایان کار تیم ایران با حذف موسوی

تهران- ایرنا- بوکسور باتجربه ایران برابر حریفی از استرالیا تن به شکست داد تا کار تیم هفت نفره کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به پایان برسد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور، از دوشنبه هفته گذشته به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شده و ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدشاهین موسوی که پس از استراحت در دور نخست و برتری مقابل "سلطان عثمانلی" از ترکیه به مرحله سوم رسیده بود، برابر "کالوم پیترز" از استرالیا قرار گرفت و عملکرد دور از انتظاری داشت تا در پایان سه راند، نتیجه را واگذار کند.

تیم ایران با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته بود که در روزهای گذشته، پوریا عبدالمالکی(یک برد و یک شکست)، پوریا امیری(یک برد و یک شکست)، دانیال شه‌بخش (یک برد و یک شکست)، امین مجنونی، علی حبیبی‌نژاد و میثم قشلاقی از دور مسابقات کنار رفتند.

با این اوصاف تیم کشورمان با عملکردی ضعیف در این رویداد به کار خود پایان داد. بوکسور ایران در طول تاریخ تنها در دوره گذشته موفق به کسب یک مدال برنز توسط دانیال شه‌بخش شده است اما در مسابقات امسال، عملکرد مناسبی نداشت.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha