۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۹
کد خبر: 85106974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهزیستی استان مرکزی ۹۱ خانوار دارای چند قلو را حمایت می‌کند

اراک - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: این نهاد ۹۱ خانوار دارای چند قلو را در قالب خدمات گوناگون و متنوع حمایت می‌کند.

«محمدعلی اله‌دادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، برنامه حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت دانست و افزود: سازمان بهزیستی با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمر و غیرمستمری از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: از این تعداد خانواده چندقلو مورد حمایت، ۴۷ خانواده دارای ۲ قلو، ۴۲ خانواده دارای سه قلو، یک خانواده چهار قلو و یک خانواده نیز پنج قلو دارند.

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانواده‌های دارای ۲ قلو ماهانه هفت میلیون ۸۰۰ هزار ریال، خانواده‌های سه قلو ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال، چهار قلو ۱۴ میلیون و ۴۰ هزار ریال و خانواده پنج قلو ۱۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال کمک هزینه نگهداری دریافت می‌کنند.

اله‌دادی افزود: کمک‌های بهزیستی به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو تا پایان ۶ سالگی ادامه دارد.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه‌های اصلی حمایت کننده از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو، برنامه کمک از این خانواده‌ها را تهیه و تدوین کرده است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha