برخورداری از حمایت های قانونی مطالبه جدی گروه‌های جهادی است

ساری- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت که برخورداری از حمایت های قانونی برای گره گشایی از مشکلات آحاد مردم مطالبه جدی گروه های جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی روز چهارشنبه در سومین رزمایش جهادگران فاطمی و تجلیل از فعالان این عرصه در ساری با بیان اینکه جریان و گروه های جهادی حلقه وصل و پل ارتباطی بین مردم با مسولان هستند، اظهار داشت: برای حمایت از گروه های جهادی باید قانونی وضع شود و این یک مطالبه جدی است.

وی بیان کرد: قانونگذاران باید یه این مطالبه جدی گروه های جهادی که زیر نظر بسیج مشغول فعالیتند، پاسخ بدهند.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: نیروهای جهادی که اکنون درحال خدمت هستند، اگر دچار مجروحیت و مصدومیت شوند و یا اگر شهید شوند، ایثارگر و شهید محسوب نمی شوند و این یک مشکل اساسی است.

سردار زهرایی اضافه کرد: امروز صحنه نبرد با دشمنان تغییر کرده و باید برای مقابله با توطئه های دشمنان نیز راهکار مناسب اتخاذ کرد.

برخورداری از حمایت های قانونی مطالبه جدی گروه‌های جهادی است
وی با بیان اینکه بسیج مامن مطمئمن برای جهادگران فاطمی است، گفت: بسیج تشکیلات و شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ابر نهاد تصمیم گیری در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
وی گفت که جریان جهادی به مردم نه نمی گویند و اجازه هم نمی دهند کسی هم به مردم نه بگوید.

وی گفت: دولتمردان و قانونگذاران باید با حمایت از فعالیت های صادقانه گروه های جهادی با محوریت بسیج سازندگی، افق های تازه و امیدبخش از خدمت به مردم به ویژه قشر محروم جامعه را در گام دوم انقلاب اسلامی به منصه ظهور برساند.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: در صورتی که گروه های جهادی از حمایت های قانونی دولت برخوردار شوند، انگیزه آنان برای تداوم خدمت رسانی به مردم افزایش خواهد یافت.

سردار زهرایی افزود: در سومین مرحله از رزمایش گروه های جهادی که از ۱۷ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سالروز تاسیس بسیج در سراسر کشور آغاز شده است، ۱۵۳ هزار نفر از جهادگران در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۲ نوع خدمت تخصصی به مناطق دورافتاده و محروم اعزام شدند تا به مردم خدمت ارایه دهند.

برخورداری از حمایت های قانونی مطالبه جدی گروه‌های جهادی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha