رزمایش دفع حمله به صنایع غرب بندرعباس در پالایشگاه نفت ستاره برگزار شد

بندرعباس - ایرنا - رزمایش مشترک دفع حمله سایبری به سامانه‌ های کنترل صنعتی صنایع غرب بندرعباس با پیامد شیمیایی، به میزبانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و بین‌ الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس هدف از این رزمایش ارتقای سطح آمادگی در برابر تهدیدات محتمل، شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت‌ های مستقر در صنایع غرب بندرعباس، ایجاد هماهنگی بین تیم‌ های حاضر در رزمایش، ارزیابی تجهیزات و نیروی انسانی برای مقابله با حوادث و مخاطرات و تهدیدات احتمالی اعلام شده است.

در این رزمایش مشترک تیم‌ هایی از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت بندرعباس، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی، شرکت فولاد هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شرکت آلومینیوم المهدی، شرکت توانیر هرمزگان، منطقه شش عملیات انتقال گاز، پالایشگاه گاز سرخون و قشم و شرکت گاز استان هرمزگان ماموریت های تعیین در رزمایش را اجرا کردند.

رزمایش یاد شده با سناریویی در خصوص حمله سایبری به سامانه‌ های کنترل صنعتی با پیامد شیمیایی بود که تمامی مراحل آن با موفقیت اجرایی شد و تیم‌ های حاضر در آن آمادگی‌ های لازم در صورت بروز شرایط بحرانی را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha