۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85107385
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نقش ویژه ایرنا در روشنگری افکار عمومی/ کنگره شهدا پیوست رسانه می خواهد

همدان- ایرنا- دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: اقدامات اجرایی برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان در راستای مقابله با هجمه های دشمن و اثرگذاری در جامعه باید از پیوست رسانه ای برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مهدی فرجی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا، با تاکید بر توجه و نگاه ویژه عوامل اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان به رسانه، از اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران خواست تا به عنوان بازوان توانمند این کنگره همه برنامه‌های اجرایی را به صورت دقیق و روزانه به مردم، مسئولان و نیز سایر استان ها اطلاع رسانی کنند.

وی با قدردانی از انعکاس مطلوب اخبار کنگره هشت هزار شهید استان از سوی رسانه های استان، بر تعامل و همکاری بیشتر رسانه ها با دبیرخانه کنگره تاکید کرد.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و گفت: رسانه ها در این عرصه نقش و رسالت مهم و بی بدیلی برعهده دارند.

نقش ایرنا در راهبری و هدایتگری افکار عمومی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان نیز در این بازدید با اشاره به جایگاه اثربخش خبرگزاری ایرنا در هدایت، تبیین و روشنگری افکار عمومی گفت: خبرگزاری ها رقیب هم نیستند و رسانه باید با قدرت راهبری و کار حرفه ای در سطح جامعه جایگاه هدایتگری خود را پیدا کند.

کنگره هشت هزار شهید همدان و ضرورت پیوست رسانه ای

سردار مهدی ظفری با تاکید بر اینکه رسانه باید به سمت مسائل ارزشی پیش برود اظهار داشت: ارتباط تخصصی رسانه با کنگره برنامه ریزی شود و رسانه مجموعه فعالیتی استان را رصد و به موقع به جامعه اطلاع رسانی کند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس که ایثار تمامی خوبی‌هاست، کشور و نظام را در مقابل تهدید نرم و توطئه های فرهنگی دشمنان محافظت می کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را بر متولیان امر واجب دانستند و بر ضرورت آن تاکید دارند گفت: کسانی که رسالت جهاد تبیین بر دوش آنان است اگر به‌ موقع عمل نکنند جای حق و باطل عوض می‌شود.

کنگره هشت هزار شهید همدان و ضرورت پیوست رسانه ای

سردار ظفری با تاکید بر تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت افزود: مسئولان با توجه به وجود ظرفیت‌های موثر استان همدان در حوزه دفاع مقدس، اشاعه فرهنگ انقلابی با تولید محتوا را در برنامه‌های خود مورد توجه و دقت قرار دهند.

حمایت رسانه ها برای ترویج فرهنگ ایثار در جامعه ضروریست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: برای ترویج، تبیین و تقویت فرهنگ غنی ایثار و شهادت به عنوان یکی از مولفه ها و نمادهای قدرت و از ارزش های متعالی انقلاب، نیازمند حمایت جدی رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مورد وثوق و رسمی نظام هستیم.

«مجید صفدریان» اظهار داشت: اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و جهاد تبیین در این برهه زمانی بسیار حایز اهمیت است که در این باره رسانه های جمعی کشور به ویژه ایرنا رسالت بزرگی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: ایرنا در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نقش بسزایی دارد و می تواند درباره اخبار کذب رسانه های معاند که در تلاش برای جذب قشر نوجوان و جوان هستند، روشنگری کنند و در زمینه جهاد تبیین نیز به نحو مطلوب وارد میدان شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha