۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85084135
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

برنامه "روایت عاشقی" سهم رسانه‌های همدان در کنگره شهدا

همدان- ایرنا- مدیرعامل خانه مطبوعات همدان گفت: اجرای "روایت عاشقی" در راستای برنامه‌های مقدماتی دومین کنگره شهدای استان با میزبانی از هشت خانواده شهید سهم رسانه های همدان در این کنگره است.

زهره پوروهابی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا با بیان اینکه برنامه "روایت عاشقی" با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از اردیبهشت ماه کلید می خورد افزود: یکی از اعضای خانواده شهیدی که کتاب زندگینامه آن شهید به رشته تحریر درآمده به همراه راوی و نویسنده کتاب و همرزم شهید در دفتر رسانه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: اجرای اولین برنامه در دفتر روزنامه هگمتانه برگزار و علاوه بر رونمایی از کتاب شهید تمبر یادبود نیز امضا می شود.

پوروهابی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه روایت عاشقی و حضور خانواده شهید موجب برکت رسانه و نورانیت قلم خبرنگاران می‌شود که غیرقابل انکار است یادآور شد: مردم تصویری از داخل رسانه ندارند و این فضا موجب می شود که به بهانه میزبانی از یاد و خاطره شهید رسانه جلوه گری کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با تشریح برنامه های سال جاری برای خبرنگاران از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت دفاع مقدس برای اهالی رسانه خبر داد و افزود: با رایزنی با بخش آموزش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دوره های آموزش ضمن خدمت دفاع مقدس در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد پیش بینی شده است.

به گفته پوروهابی تلاش می شود سهمیه ای برای برپایی اردوی راهیان نور غرب کشور در اردیبهشت ماه برای خبرنگاران همدان گرفته شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی سه جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان با خانه مطبوعات و کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد استان گفت: این تفاهم در راستای هم افزایی و هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و افزایش رشد اقتصادی و به منظور ارتقای صلاحیت های فنی و حرفه ای از طریق رشد بهره وری نیروی انسانی است.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان اظهار داشت: بر همین اساس اصحاب رسانه و خانواده های آنها می توانند از خدمات و دوره های آموزشی فنی حرفه ای در آموزشگاه های دولتی و خصوصی با تخفیف قابل توجه بهره ببرند.

برنامه "روایت عاشقی" سهم رسانه‌های همدان در کنگره شهدا

پوروهابی، یکی از نیازهای خبرنگاران استان را برگزاری دوره هایی صفحه آرایی دانست که از ظرفیت اداره کل فنی حرفه ای برای آموزش تخصصی صفحه آرایی و فضای تصویری رسانه استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا یکی از ستون‌های اطلاع رسانی و منبع تولید خبر است

وی تاکید کرد: خبرگزاری ایرنا یکی از ستون‌های اطلاع رسانی و منبع تولید خبر است که بسیاری از رسانه ها از این خبرگزاری تغذیه می شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در تخصصی شدن پشتوانه های خبری جامعه رسانه ای استان همدان گام های موثری برداریم.

پوروهابی گفت: فضای جدیدی در برنامه هفته خبرنگار با رویدادهای نو پیش بینی شده است تا اصحاب رسانه فرصت بیشتری برای در کنار هم بودن داشته باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان اظهار داشت: کار رسانه بر عکس ظاهر ساده آن یک هنر و مهارت است و نیز ویراستار رسانه باید به فضای جامعه اشراف داشته باشد.

استان همدان حدود ۵۰۰ خبرنگار و فعال رسانه دارد که ۲۵۰ نفر از آنها عضو رسمی خانه مطبوعات هستند.

کنگره هشت هزار شهید استان همدان نیمه اول امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha