تنیس روی میز جزو فدراسیون‌های برتر در اعزام‌های بین‌المللی است

اراک - ایرنا - رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز جمهوری اسلامی ایران گفت: تنیس روی‌میز جزو فدراسیون‌های برتر در اعزام‌های بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، « مهرداد علی‌قارداشی» روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان مرکزی در اراک، افزود: فدراسیون تنیس روی میز در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، در بین تمام فدراسیون‌های کشور، رتبه سوم را در اعزام‌های بین‌المللی کسب کرد.

وی بیان کرد: فدراسیون در اعزام تیم‌های ملی با کمبود منابع همراه است اما این مهم را وظیفه اصلی خود می‌داند و صفر تا ۱۰۰ هزینه را از بودجه دولتی گرفته تا حمایت‌کنندگان مالی ورزشی و خیران، تامین می‌کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در شرایط کنونی، افتخاراتی در رشته تنیس روی میز کشور کسب شده که شاید هر کدام از آنها در ۷۵ تا ۸۰ سال گذشته، بی‌سابقه است.

علی‌قارداشی یادآور شد: زمانی بودجه سالانه فدراسیون تنیس‌روی میز حدود ۲ میلیون دلار بود اما هم‌اکنون افتخارات بزرگ با بودجه حدود ۱۰۰هزار دلاری به دست آمده است.

وی گفت: مدال ورزشکاران پیشانی کار است اما توجه به داوران و مربیان نباید مورد غفلت قرار گیرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: استان مرکزی موقعیت جغرافیایی خوب و قهرمانان خوبی در رشته تنیس روی‌میز دارد و بیشتر قهرمانان این رشته از شهرستان خمین است.

علی‌قارداشی افزود: شهرستان خمین درخشش خوبی در رشته تنیس روی میز دارد و باید نگاه ویژه به این شهرستان شود.

وی تاکید کرد: انتظار است نگاه ویژه به ورزش پاراتنیس در کشور و استان مرکزی شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این نشست گفت: این استان پتانسیل‌های زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد.

« مسعود پیرایش» افزود: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران شهره دارد و نیاز است صنعت حمایت ویژه از ورزش و ورزشکاران این استان داشته باشد.

وی بیان کرد: همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای رشد و شکوفایی بیشتر ورزش استان مرکزی به کار گرفته شده و نیاز است در زمینه
کادرسازی و جانشین‌سازی کار ویژه شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: ستاد خیران ورزشی این استان فعال شده و انتظار است هیات‌های ورزشی از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه رشته خود استفاده کنند و خیران را پای کار آورند.

در نشست مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان مرکزی، « علی‌اکبر نجفی» با کسب ۲۵ رای موافق به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

همچنین در این نشست، «حوریه‌السادات آل طه» با ۲۷ رای به عنوان نایب رئیس، « حمیدرضا امینی» با ۲۵ رای به عنوان خزانه‌دار، « رضا گلستانی» با ۲۱ رای به عنوان کارشناس خبره، « فرشیده ریاحی فرد» با ۲۵ رای و « قاسم رحمانی» با ۲۰ رای به عنوان اعضای هیات رئیسه و « سید غریب فتحی» به عنوان بازرس هیات تنیس روی میز استان مرکزی انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha