۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85107824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان جیرفت: منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل مورد بی‌مهری قرار گرفته است

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان کرمان تپه های گردشگری کنار صندل ست و طی سال‌های اخیر گردشگری جنوب استان مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دادگستری کرمان، افشین صالحی نژاد در جریان حضور در جمع مردم روستاهای کنارصندل و دوبنه اظهار کرد: باید به داد منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل رسید.

وی با بیان اینکه رسیدگی به ترک فعل های مدیران در دستور کار سیستم قضایی قرار دارد، افزود: همه تمرکز مسئولان باید در جهت تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم باشد و در همین راستا مسئولان باید بدنبال فعال کردن ظرفیت ها در بخش های مختلف از جمله صنعتی، گردشگری و کشاورزی در جنوب استان باشند.

صالحی نژاد تاکید کرد: دادستانی ترک فعل مدیرانی که به شعار سال توجه نمی کنند را نیز در دستور کار قرار دارد.

مدعی العموم شهرستان جیرفت همچنین خطاب به مسئولان حوزه آب استان گفت: مهمترین معضلی که باعث جرم خیز شدن روستاهای جنوب استان شده، وضعیت اسفناک چاه های آب کشاورزی است.

در راستای حفظ حقوق شهروندی روز گذشته(سه شنبه) دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با همراهی جمعی از قضات دادسرا در بین مردم روستاهای کنارصندل و دوبنه از توابع شهرستان جیرفت حضور یافت و به درخواست های حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کرد.

در دیدار مردمی دادستان جیرفت و جمعی از قضات داسرای جیرفت با مردم این روستاها، بیش از یکصد نفر از مردم این دو روستا با دادستان و قضات دادسریا جیرفت به صورت چهره به چهره گفت وگو و درخواست های خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha