نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) جنایات اخیر صهیونیستها را محکوم کرد

اراک - ایرنا - نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای حمله اخیر اسراییل به نوار غزه، که منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) شد را به شدت محکوم کرد.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: جنایتکاران غاصب و ورشکسته صهیونیسم بار دیگر جنایتی هولناک در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و غزه مظلوم انجام دادند و با همکاری اربابان جنایتکار و مزدوران خود تعدادی از فرماندهان فداکار جهادی را به همراه خانواده آن عزیزان مظلومانه به شهادت رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این اقدام ضد انسانی و جنایتکارانه صهیونیستی بیش از ۴۰ جنگنده نیروی هوایی اسرائیل در حملات به نوار غزه شرکت داشتند و مردم مظلوم این منطقه را به خاک و خون کشیدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم شریف فلسطین باید با همبستگی هرچه بیشتر در مسیر مقاومت حرکت نموده و کشورهای اسلامی و مجامع حقوقی و بین‌المللی از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین با همه وجود حمایت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم سفاک اسرائیل و حامیان آنها باید بدانند شهادت مردان الهی مایه عزت و سربلندی و افتخار آنها و ملت مظلوم فلسطین و نشانه عمق دشمنی و ددمنشی جنایتکاران صهیونیست است.

در بخش دیگری از پیام آمده است: تنها راه حل برقراری صلح و آرامش و امنیت در منطقه اعاده کامل حقوق از دست رفته مردم بی گناه فلسطین و قدس شریف بوده و مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی و تمامی مسلمانان جهان باید از مقاومت مردم رنجدیده فلسطین و آزادی قدس شریف حمایت و تاکید نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha