ارائه نظرات غیرکارشناسی و انتقاد بی‌اساس از دولت، مردم را دلسرد می‌کند

گرگان - ایرنا - مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: ارائه نظرات غیرکارشناسی در رسانه‌ها و انتقاد بی‌پایه و اساس از دولت، یکی از دلایل اصلی دلسرد کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالسلام کریمی روز پنجشنبه در دیدار استاندار گلستان و اعضای ستاد هفته کار و کارگر این استان اظهار کرد: پس از مصوب شدن یک طرح نباید تعدد تصمیم‌گیری داشته باشیم بلکه همه باید ملزم باشیم پس از تصویب به آن عمل و از آن مصوبه دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برخی از افراد مدام در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست به انتقاد از طرح‌های دولت می‌زنند حال آنکه می‌توانند انتقادات خود را به مسوول مربوطه برسانند نه آنکه با طرح در رسانه‌ها، مردم را ناامید و دلسرد کنند.

ماموستا کریمی گفت: ارائه نظرهای غیرکارشناسی در رسانه‌ها و انتقاد بی‌پایه و اساس از دولت، یکی از دلایل اصلی دلسرد کردن مردم است.

وی با بیان اینکه بهترین کارگر خدا است، بیان کرد: کار و کارگر نسبت تساوی مثل علم و عالم دارد و هر چه علم از نظر کیفی بالا برود ارزش عالم نیز بیشتر خواهد شد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ادامه داد: در اسلام تاکید زیادی به تکریم کارگر شده و در همین راستا در کشورمان هم مشکل قانونی برای حمایت از کارگر وجود ندارد اما قانون به درستی عملیاتی نشد.

وی با بیان اینکه همه باید در عمل تابع مافوق خود باشیم، خاطرنشان کرد: البته این مساله به معنای اظهارنظر نکردن نیست اما باید پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنیم و پس از تصویب در راستای اجرای آن کوشا باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha