۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85108253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به  حوزه صنعت و گردشگری اردستان  اختصاص یافت

کاشان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردستان گفت: در سال‌جاری ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد ۲۳ درصد به حوزه صنعت و گردشگری این شهرستان اختصاص یافته است.

ابوالفضل مختارزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۷۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش است.
وی اظهار کرد: برای دریافت این تسهیلات متقاضیان باید شروطی را داشته باشند و برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت، ۵۰درصد کل سرمایه گذاری پرداخت می شود مشروط به اینکه مجوز تاسیس ، نوسازی و توسعه معتبر داشته باشد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردستان بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات سرمایه در گردش می توانند معادل ۶۰ درصدفروش رسمی خود مشروط به اینکه صورت های مالی آنها حسابرسی شده باشد را دریافت کنند.
مختارزاده گفت: همه کسانیکه در این ۲ حوزه فعالیت دارند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند، اگر تقاضا بیش از میزان‌تسهیلات اختصاص یافته باشد،براساس یک سری شاخص ها و اولویت ها، بحث در سند آمایش، موضوع اقتصاد دانش بنیان، گردشگری و اقتصاد خرد و متوسط دراولویت دریافت قرار می گیرند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردستان بیان کرد: در حال حاضر همه متقاضیان می توانند به اداره های صنعت معدن وتجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی مراجعه و درخواست خود را تحویل داده و پس از بررسی و کار کارشناسی واجدان‌ شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند.
براساس آمار تاکنون مجوز تاسیس ۱۱۰ واحد صنعتی در اردستان صادر شده که ۶۵ واحد فعال و نیمه فعال وجود دارد ، همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان فعالیت دارند.
شهرستان اردستان با بیش از۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha