۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85108268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی در قباطیه با گلوله اشغالگران صهیونیست

تهران- ایرنا- یک جوان فلسطینی به نام «اوس جمال حمامده کمیل» بامداد امروز پنجشنبه پس از درگیری با صهیونیست ها هنگام حمله آنان به منطقه قباطیه در جنوب جنین به شهادت رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «فواز حماد» مدیر بیمارستان «الرازی» اعلام کرد که این جوان ۳۰ ساله فلسطینی که پدر ۳ فرزند است، در حالی که به شدت از ناحیه شکم و سینه دچار مجروحیت بود، به بیمارستان منتقل شد و کادر درمان تمام تلاش خود را برای نجات وی انجام دادند.
نیروهای ارتش اشغالگر همچنین روز چهارشنبه منطقه قباطیه را مورد حمله قرار داده و یک خودرو را به شدت زیر رگبار گلوله گرفتند که به شهادت «احمد جمال توفیق عساف کمیل» ۱۹ ساله از قباطیه و «رانی ولید احمد قطنات» ۲۴ ساله از اردوگاه جنین منتهی شد.
نیروهای اشغالگر بامداد امروز چند عملیات حمله را به چند شهر از جمله طوباس، نابلس، قلقیلیه و طولکرم در کرانه باختری انجام داده و با نیروهای مقاومت درگیر شدند.
نیروهای صهیونیست یک خانه را در طوباس محاصره کرده و از یک جوان فلسطین خواستند تا خود را تسلیم کند، در جریان همین اقدام با چند نفر از نیروهای مقاومت منطقه درگیر شدند.
اشغالگران رژیم صهیونیستی مدعی شدند، برخی عناصر وابسته به جنبش جهاد اسلامی را که توسط تل آویو تحت تعقیب بوده‌اند، بازداشت کرده است.
این حملات همزمان با تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفت که از بامداد روز سه شنبه آغاز شده و تاکنون به شهادت ۲۵ فلسطینی منتهی شده است. در میان شهدای این حملات، ۴ فرمانده گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha