۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85108606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی فلسطین: سیاست ترور برای اشغالگران صهیونیست دستاوردی نخواهد داشت

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که سیاست ترور از طریق بمباران ساختمان‌های مسکونی هرگز پیروزی را نصیب دشمن نمی‌کند و برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز ( پنجشنبه ) با صدور بیانیه ای افزود: سیاست ترور از طریق بمباران ساختمان‌های مسکونی حاکی از ناتوانی رژیم کودک کُش اسرائیل است و اشغالگران باید بدانند ترور « علی غالی » فرمانده یگان موشکی این جنبش توسط آن رژیم هرگز به توقف شلیک موشک‌ها منتهی نخواهد شد و گروهان‌های قدس (سرایا القدس) می‌توانند دایره درگیری را توسعه دهند.

این گروه مقاومت فلسطینی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی همچنان به جنایات خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه می دهد، در عین حال تاکید کرد که رژیم اسرائیل باید بداند که هزینه این جنایات را پرداخت خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود اشاره کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به عملیات هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی از طریق موشک‌های ویران‌کننده آمریکایی ادامه می‌دهند، افزود: جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس با هدف قراردادن یک خانه در شهر حمد در خان یونس باعث شهادت سه نفر شدند که یکی از آنها برادر مجاهد «علی حسن غالی» از فرماندهان نظامی این جنبش بود که در پی این حمله علاوه بر وی، برادر و فرزند برادر او نیز به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام رسانه های فلسطنی در این پیوند، یک مقام سیاسی اسرائیل گفت که این رژیم به مصر یا هیچ طرف دیگری در خصوص توقف عملیات ترور در برابر آتش بس در نوار غزه، تضمین نداده است.

این مسئول صهیونیست در اظهاراتی که از سوی دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل منتشر شد، گفت: این درخواست، در هر مذاکره ای قابل طرح است اما هرگز پایبندی به آن را اعلام نخواهیم کرد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: رژیم اسرائیل با تحویل پیکر [ شهید ] شیخ خضر عدنان در چارچوب توافق آتش بس موافقت نمی‌کند و این امکان وجود دارد که پیکر وی بعدها تحویل داده شود.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۲۳ فلسطینی از جمله چند کودک و زن و چهار فرمانده ارشد گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha