۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85109013
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازگشت ۱۲ واحد صنعتی در حومه دمشق به چرخه تولید

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85109013
بازگشت ۱۲ واحد صنعتی در حومه دمشق به چرخه تولید

دمشق - ایرنا - ۱۲ واحد صنعتی در شهر عدراالبلد در حومه دمشق با تلاش صاحبان خود و حمایت دولت سوریه توانستند به چرخه کار و تولید بازگردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های سوریه ،این واحدهای صنعتی در منطقه عدراالبلد ریف دمشق با تلاش صاحبان خود و حمایت دولت توانستند به کار و تولید بازگردند.

در این گزارش افزوده شده است: در حالی که این واحدها انواع مختلفی از کالاهای شیمیایی و غذایی، مواد شوینده، لوازم خانگی و الکتریکی، ماشین تراش و سایر محصولات را تولید و بازار محلی را تغذیه می کنند و همچنین از اقتصاد محلی در سوریه حمایت جدی دارند.

به گفته مقامات محلی ، شهر عدرالبلد شامل سه منطقه صنعتی که از ۸۰ واحد تولید و تاسیسات مختلف است وه بیشتر آنها در نتیجه جنگ تروریستی تخریب شده و برخی از آنها به تولید بازگشته اند.

۵ واحد تولیدی و تاسیسات نیز در حال بازسازی هستند.

این در حالی است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه جاری بازرگانان و فعالان اقتصادی سوریه در نشست با بازرگانان ایران، درباره ساز و کارهای تقویت تجارت تهران و دمشق گفت وگو کردند.

شرکت کنندگان در نشست تجاری ایران و سوریه که در هتل شرایتون دمشق برگزار شد، با توجه به تحریم های ظالمانه علیه دو کشور، درباره مشکلات پیش روی همکاری اقتصادی و تجاری دو طرف تبادل نظر کردند.

شرکت کنندگان همچنین پیشنهاداتی را که باعث تسهیل کار در بخش خصوصی، تشویق سرمایه گذاری و افزایش مشارکت و ارتقای سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور می شود، بررسی کردند.

«فهد درویش» رئیس اتاق بازرگانی سوریه و ایران در جریان این نشست، پیشنهادهای گسترده ای را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha