۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85109244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده یزد در مجلس: دولت مدیران ناکارامد را کنار بگذارد

یزد - ایرنا - نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس به دنبال رفع مشکلات هستند، گفت: امروز جامعه با مشکلات اقتصادی دست به گریبان شده و انتظار از دولت این است که مدیران ناکارآمد را کنار بگذارد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر این نماینده، محمد صالح جوکار در جریان دیدار با شهروندان بخشی از روستاهای رستاق شهرستان اشکذر و در جمع مردم روستای عزآباد با بیان به اینکه دولت سیزدهم در حال شناسایی مدیرانی است که کارآمد نیستند، افزود: اگر چنین اتفاقی صورت نپذیرد و وزرا در این زمینه اقدامات لازم را دنبال نکنند، مجلس با توجه به حق استیضاح، عملکرد وزرا را زیرنظر داشته و اقدامات مربوطه را دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کار دشمن سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور است، ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا انقلاب اسلامی از مسیر به‌حق خود خارج شود و پیشرفت آن را متوقف سازد.

این نماینده مجلس گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن به دنبال از بین بردن انقلاب و تجزیه کشور بود ولی ما در درون کشور با یکدیگر متحد و همدل و همراه بودیم و توانستیم از این تهدیدها، فرصت هایی بسازیم که سبب تضمین انقلاب اسلامی، صادر کردن انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف شد.

در جریان این بازدید مسایل و مشکلات مناطق روستایی رستاق شهرستان اشکذر از سوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مردم مورد بررسی قرار گرفت .

استان یزد با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha