امیری: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان می‌شود/ پرسپولیس همه‌جا هوادار دارد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند در هفته پایانی قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می‌رویم هواداران خودمان را داریم و در قائمشهر نیز همینگونه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، وحید امیری پس از برتری ۴ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر، اظهار داشت: گل‌گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز، روزی بود که توپ‌هایمان به گل بدل شد و توانستیم در ادامه راحت‌تر بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. خدا را شکر شرمنده هواداران‌مان نشدیم. هدف‌مان این بود که آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره رقابت نزدیک پرسپولیس با سپاهان خاطر نشان کرد:‌ به هر حال شرایطی است که تیمی که کمتر اشتباه کند، موفق می‌شود. فرقی نمی‌کند، ما هر جا می‌رویم هواداران‌مان را داریم. مطمئن باشید بازی خیلی سختی داریم، اما انگیزه مضاعفی گرفتیم و تلاش‌مان این است که نتیجه بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد عملکرد خوب مهدی ترابی در بازی امروز گفت: ترابی هنوز خیلی از قابلیت‌هایش مانده است. ما به او ایمان داریم و می‌دانیم هر روزی سر حال باشد، تیم ما عالی است.

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس نیز اظهار داشت: توکل به خدا، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

امیری اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم امروز روبه‌روی هواداران نمایش خوبی داشتیم و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. قبل از بازی اگر می‌گفتند ۴ گل می‌زنید، فکرش را نمی‌کردیم ولی با کمک هواداران و بازیکنان و کادرفنی توانستیم یک گام دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص هفته پایانی نیز اظهار داشت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می‌رویم هواداران خودمان را خواهیم داشت. بازی خیلی سخت در هفته آخر خواهیم داشت. انگیزه خوبی داریم و تلاشمان این است که ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ورزشگاه وطنی قائم‌شهر بسیار کوچک کوچک است و احتمال دارد جشن قهرمانی پرسپولیس سخت شود، گفت: فرقی نمی‌کند که شما کجا بازی می‌کنید. مهم رسیدن به هدف است و ما تمام تلاشمان را ارائه خواهیم کرد.

امیری در مورد قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا نیز توضیح داد: باید مرحله به مرحله پیش برویم. صعود از گروه همیشه اتفاق افتاده است. ان‌شاءالله در مراحل بعدی هم با قدرت برویم و قهرمانی را به دست بیاوریم.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha