مجوز راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صادر شد

اردبیل - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از اخذ مجوز اصولی مراکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد.

دکتر فرهاد پورفرضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجوز بر اساس رای صادره در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صادر شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور ، مراکز تحقیقاتی بیماری‌های منتقله بوسیله بندپایان و ایمونولوژی سرطان و ایمونوتراپی موفق به اخذ مجوز اصولی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: امسال حمایت از طرح‌های فناورانه، پذیرش و حمایت از فناوران حوزه سلامت در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه ، اعطای گرانت فناوری به ایده‌ها و طرح‌های فناورانه، گسترش فضای فیزیکی مرکز رشد و افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از ثبت اختراعات و ارائه مشاوره به صاحبان ایده و همچنین حمایت از محصولات ارائه‌ شده توسط واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهت حضور در نمایشگاه‌ها در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha