۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85110039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری آدم‌ربا در استان همجوار و رهایی گروگان بمی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85110039
دستگیری آدم‌ربا در استان همجوار و رهایی گروگان بمی

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی که به عنوان گروگان به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده بود خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه اختلاف مالی بوده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ "یوسف سلیمانی" افزود: در پی ربایش یک پسر جوان در شهر بروات از توابع شهرستان بم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده و پس از دریافت سرنخ هایی موفق شدند یکی از عاملان این گروگانگیری را شناسایی کنند که در ادامه با توجه به دستگیری این متهم و شناسایی سایر همدستان وی، آدم ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و با رهایی فرد ربوده شده در یکی از نقاط استان سیستان و بلوچستان متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلاف مالی بوده است اظهار داشت: متهم دستگیر شده، پس از انتقال به پلیس آگاهی به چرایی و چگونگی انجام این عمل مجرمانه اعتراف کرده و تلاش برای دستگیری سایر همدستانش ادامه دارد.

بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha