۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85110125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار سدیروت از ترس حملات موشکی گروه‌های مقاومت دست به دامان عربستان شد

تهران - ایرنا - شهردار شهر صهیونیست نشین «سدیروت» هم مرز با غزه برای در امان بودن از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی گفت:‌ از عربستان و امارات می خواهیم تا با میانجیگری و فشار بر حماس و جهاد اسلامی فلسطین مانع ادامه درگیری‌ها شوند.

به گزارش ایرنا، «آلون داویدی» شهردار سدیروت امروز (شنبه) در گفت و گو با شبکه «i۲۴» رژیم صهیونیستی گفت: من به عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و رهبری جهان عرب متوسل می‌شوم.

شهردار این شهر صهیونیست‌نشین واقع در منطقه مرزی با غزه که در روزهای اخیر مورد حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است با چشم پوشی از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی طی پنج روز گذشته علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه گفت: اقدامات حماس و جهاد اسلامی موجب ادامه درگیری‌ها شده و بر زندگی مردم این منطقه تاثیر می‌گذارد.

وی با نادیده گرفتن اقدامات رژیم نژاد پرست اسرائیل در محاصره غزه و بسته نگه داشتن گذرگاههای نوار مرزی این منطقه و جلوگیری از ورود مواد غذایی، دارویی، سوخت و سایر مواد مورد نیاز به غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، اقدامات مقابله به مثل نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایات ارتش این رژیم را برای مردم غزه هزینه‌بَر توصیف کردوگفت: ما برای رسیدن به صلح و آرمش تلاش می‌کنیم اما آن‌ها (نیروهای مقاومت فلسطینی) سلاح خود را به سمت ما نشانه می‌گیرند.

داویدی درعین حال گفت: حتی اگر درگیری‌های اخیر بیش از ۳۰روز بطول انجامد اسرائیلی‌های هم مرز با غزه پیامدهای درگیری اخیر را متحمل خواهند شد.

در این پیوند، یکی دیگر از مقامات سابق رژیم اسرائیل که به نام آن اشاره‌ای نشده است، در مصاحبه با شبکه «i۲۴» رژیم صهیونیستی، ادامه درگیری‌های اخیر بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه را به ضرر این رژیم و به نفع گروه‌های مقاومت فلسطینی دانست.

از بامداد روز سه‌شنبه گذشته جنگنده - بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی با انجام حملات وحشیانه به غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از فرماندهان «گردان‌های قدس» را به شهادت رساندند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز از روز چهارشنبه گذشته با بیش از یک هزار موشک و راکت در پاسخ به این حملات وحشیانه اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی با موشک هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha