۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85110858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: تندروی یا کم توجهی در مباحث فرهنگی محکوم به شکست است

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله امر به معروف در جامعه، گفت: افراط و تندروی یا تفریط و کم توجهی در مباحث فرهنگی، آفتی است که هردو منجر به شکست می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» در مراسم قدردانی از «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش» با تاکید بر اینکه از هرگونه اقدام فرهنگی با خروجی مثبت باید حمایت‌های لازم انجام شود، افزود:‌ کار فرهنگی نیازمند یک برنامه ریزی منطقی است و در همین راستا طرح «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش» خروجی مناسب و قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه نیازمند یک هم افزایی و همکاری در جزیره کیش برای اقدامات فرهنگی اثرگذار هستیم، اظهار کرد:‌ نیکی‌های فرهنگی کیش باید در جامعه بازگو شود.

امام جمعه کیش از مسوولان خواست تا توجه ویژه‌ای به اجرای مصوبات فرهنگی در این جزیره داشته باشند و ادامه داد: مصوبات فرهنگی باید با یک روحیه جهادی به مرحله اجرا درآید.

وی با تاکید بر اینکه یک مسلمان باید در رفتار و سبک زندگی خود الگویی برای سایرین باشد، گفت: نوع رفتار و کردار یک مسلمان در جامعه، باید عاملی برای امر به معروف باشد.

امام جمعه کیش: تندروی یا کم توجهی در مباحث فرهنگی محکوم به شکست است

طرح‌های موفق فرهنگی در کیش نیازمند استمرار هستند

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز در این مراسم،‌ طرح «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش» را یک طرح موفق فرهنگی توصیف کرد و افزود:‌ طرح‌های موفق فرهنگی در جزیره کیش برای اثرگذاری بیشتر نیازمند استمرار است.

سرهنگ «علی اصغر جمالی» با اشاره به جمعیت سیال جزیره کیش، اظهار کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی موقت در کیش ملموس نیست و باید طرح‌های موفق فرهنگی به صورت مستمر ادامه یابد.

وی خواستار توجه به برنامه‌های فرهنگی با مشارکت مردمی شد و اضافه کرد: بدون حضور و مشارکت مردم توفیقی در اجرای برنام‌های فرهنگی نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش قانون مداری را از الزامات یک جامعه سالم عنوان کرد و گفت:‌ دشمن با بهره مندی از ابزارهای مختلف ضد فرهنگی به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده در کشورهای مسلمان است که مقابله با آن نیازمند یک هم افزایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha