رویداد ملی نما؛ جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال ایده های خلاقانه را تا نوزدهم خرداد ارسال کنند

تهران-ایرنا-معاونت امور جوانان در فراخوان رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی (نما) از گروههای سنی ۱۸ تا ۲۵ سال خواست ایده های خلاقانه خود را تا نوزدهم خرداد ارسال کنند.

به گزارش ایرنا از معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، این رویداد در راستای وظایف توسعه مشارکت های اجتماعی برگزار می شود و فرصتی است تا جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال ایده های خلاقانه خود در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی ارسال کنند.

مهلت ثبت نام در این رویداد، تا نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

نما، رویدادای است که تلاش می کند برترین ایده های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ های مناسب برای حل آن را با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی کند.

هدف از برگزاری این رویداد فعالسازی جوانان نوآور در قالب گروه های کاری، و سوق دادن آنها به سمت مشارکت اجتماعی و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه است.
این رویداد سعی دارد بستری فراهم کند تا جوانان بتوانند ایده های خود را در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده ها شناسایی و در اردوهای توانمندساز منطقه ای دعوت شوند.
نما مخصوص جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله ای است که در قالب گروه های سه تا ۵ نفره و با برخورداری از دغدغه و مسئله مشخص می خواهند ایده های نوآورانه خود را در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی به بلوغ و ورطه عمل برسانند.
گروه های جوان ۱۸ تا ۲۵ سال چه در قالب سمن یا گروه های دوستانه که ایده ای نو در حوزه مسائل اجتماعی دارند، می‌توانند از طریق درگاه namaevent.com در رویداد نما ثبت نام کنند و برای دریافت توضیحات بیشتر در خصوص جزئیات این رویداد با شماره‌ ۰۲۱-۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴پیام دهند.

اسامی پذیرفته ‌شدگان نهایی پس از غربالگری در تاریخ ۳۰ خردادماه اعلام خواهد شد.
رویداد نما در قالب سلسله ‌کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
در این کمپ ‌ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره ‌گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می شود و مخاطبان به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌ پذیر قابل قبول هدایت می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha