۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85111683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به بخش درمان قزوین اختصاص دارد

قزوین - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: ۱۳.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور معادل بیش از هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان به بخش درمان استان اختصاص دارد.

دکتر عبدالله دیدبان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به قزوین اختصاص هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان درنظر گرفته شد که طی سه سال تخصیص می یابد.

این مسوول یادآور شد: سهم بخش درمان از تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور ۱۹.۷ درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین اظهار کرد: به دنبال تاکیدات رئیس جمهور و مصوبات سفر اجرای پروژه های نیمه کاره بخش بهداشت و درمان قزوین به ویژه پروژه مگاهاسپیتال یا بیمارستان بزرگ قزوین با ظرفیت ۷۰۰ تختخواب سرعت بخشیده شد.

وی از تکمیل طرح توسعه یا الحاقی بیمارستان شهید رجایی و همچنین تکمیل فاز اول بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به عنوان پروژه های اولویت دار بخش بهداشت و درمان قزوین نام برد و افزود: در سال نخست سفر رئیس جمهور ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در اجرا و تکمیل این طرح ها تخصیص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با بیان اینکه بهره برداری از این ۲ طرح مشکل کمبود تخت های بیمارستانی قزوین را تا حد زیادی برطرف می کند،افزود: پیگیر تخصیص و تزریق اعتبارات بیشتری به این طرح ها هستیم تا در موعد مقرر شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

دیدبان اظهار کرد: انتقال و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن در شهرک مینودر از دیگر اولویت های دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین به شمار می رود که امیدواریم امسال محقق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha