۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85111876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق در بیرجند

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85111876
توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق در بیرجند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از توقیف ۲ دستگاه کامیونت حامل ۱۶۱ راس گوسفند قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی گفت: ماموران پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها، تعداد ۱۶۱ راس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی و مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف سه هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها تعداد سه هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر چهار میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دام، طیور و سوخت بیشترین کشفیات کالای قاچاق در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha