۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85094052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۶ خودرو حمل کالای قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبر: 85094052
۱۰۶ خودرو حمل کالای قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از توقیف ۱۰۶ دستگاه خودرو حامل انواع کالا و سوخت قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ سید حسین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، با رصد اطلاعاتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به ۱۰۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این طرح مقدار ۹۳ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی، ۶ هزار و ۹۰۰ قطعه طیور فاقد مجوز، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: در این ارتباط ۶۴ نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسینی افزود: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق که ثروت ملی محسوب می‌شود در چارچوب قانون با افراد قانون‌شکن قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha