۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85111942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماموریت جدی دستگاه های اجرایی برای رفع آلودگی زیست محیطی جنوب کرج

کرج - ایرنا - کارشناسان شرکت آبفا استان البرز و شهرداری کلانشهر کرج در نشستی ویژه برای رفع کامل آلودگی زیست محیطی جنوب کلانشهر کرج تصمیم گیری کردند.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی شهردار کرج روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت زیست محیطی جنوب شهرستان کرج اظهار کرد: مناطق سه و چهار شهرداری کرج ماموریت یافته اند تا با همکاری شرکت آبفا استان البرز در کمترین زمان ممکن طرح ساماندهی فاضلاب ها در مناطق سهرابیه کرج و اخترآباد ماهدشت را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آلودگی زیست محیطی این فاضلاب ها مدیریت شهری کرج آماده اجرای شبکه های فاضلاب در اخترآباد و سهرابیه است .

شهردار کرج گفت: شهرداری مناطق سه و چهار کرج باید نسبت تکمیل پروژه های فاضلاب با شرکت آبفا همکاری بیشتری کنند.

وی ادامه داد: همکاری خوبی برای رفع معضل فاضلاب شهری در مناطق کمتر برخوردار کرج طی ۲ سال گذشته صورت گرفته است و اکنون نیز مصمم به رفع کامل مشکل زیست محیطی جنوب کلانشهر کرج هستیم .

بوی نامطبوع فاضلاب های جنوب کرج سالهاست که سبب آزردگی خاطر شهروندان و رهگذران شده و بارها مردم از طریق رسانه های جمعی خواستار ساماندهی این وضعیت شده اند.

مدیریت شهری کرج و شرکت آبفا البرز در سال های اخیر بخشی از فاضلاب جاری جنوب کرج با احداث شبکه ساماندهی کردند و بخش دیگری همچنان باقی مانده است که در فصل تابستان آلودگی زیست محیطی آن دوچندان می شود.

آب های جاری به همراه پساب ها از طریق رودنهرعنبر و سیاه جوی از شمال غربی کرج به مناطق جنوبی این کلانشهر انتقال می یابد که آلودگی زیست محیطی را در پی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha