۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85112103
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی به پلی‌آف صعود می‌کند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85112103
تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی به پلی‌آف صعود می‌کند

رشت - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان گفت: این تیم با یک تساوی در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم کشور نیز به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند.

سجاد علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی، تیم فوتبال داماش در صورت کسب نتیجه مساوی برابر شاهین تابان بوشهر به مرحله پلی‌آف راه خواهد یافت تا شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را داشته باشد.

وی افزود: هم‌اینک تیم فوتبال داماش گیلان با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و تیم شهرداری رزکان کرج نیز با ۲ امتیاز اختلاف در مکان سوم است و با وجود اینکه تفاضل گل داماش بهتر از این تیم می‌باشد، داماشی ها با کسب نتیجه مساوی نیز مقام دومی خود در این گروه مسجل خواهد کرد.

وی به رای پرونده داماش و شهید قندی یزد نیز اشاره و بیان کرد: رای پرونده بازی شهید قندی یزد و داماش گیلان اعلام شد و طی آن کمیته استیناف رای پیشین خود را در خصوص پرونده مقداد اکبرخواه بازیکن غیرمجاز تیم شهید قندی یزد صادر کرد.

وی اظهار کرد: کمیته استیناف آرای قبلی خود و کمیته انضباطی را برای سومین بار تکرار و دیدار رفت تیم‌های شهید قندی یزد و داماش گیلان که در شهر یزد برگزار شده بود را با نتیجه سه بر صفر به سود داماش اعلام کرد.

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: با این وجود جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشوری تغییری نیافته و همچنان تیم داماش گیلان با کسب ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول مسابقات باقی خواهد ماند و پس از تیم نفت و گاز گچساران که به لیگ دسته اول صعود کرده، این تیم نیز شانس صعود به لیگ دسته اول را خواهد داشت.

علوی خاطرنشان کرد: همچنین دیدارهای هفته پایانی گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور روز یکشنبه هفته آینده ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم داماش مهمان تیم شاهین تابان بوشهر است.

وی گفت: به هر حال تیم فوتبال داماش گیلان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با کسب نتیجه دلخواه در آخرین بازی خود در بوشهر و برابر تیم شاهین تابان جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کند تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ دسته اول کشور باشد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته یک صعود کرده، همچنین برنده تیم‌های دوم نیز جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha