چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتور؛ از جدایی جنجالی تا زمزمه بازگشت

تهران- ایرنا- دیدار استقلال و تراکتور در هفته سی‌اُم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر با حضور یک چهره ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هفته پایانی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد و استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تراکتور است.

این دیدار از لحاظ جدولی حساسیت زیادی نخواهد داشت زیرا برد و باخت در جایگاه هیچ کدام از تیم‌ها تغییری ایجاد نخواهد کرد. در حال حاضر استقلال با ۵۹ امتیاز در رتبه سوم و تراکتور با ۵۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

تقابل استقلال و تراکتور یک چهره ویژه خواهد داشت. پیمان بابایی مهاجم تبریزی این فصل استقلال باید برای دومین بار با پیراهن تیمی غیر تبریزی مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

پیمان که قبل از پیوستن به جمع آبی‌ها همیشه در تبریز بازی کرده بود، فوتبال خود را از تراکتور آغاز کرد و جدایی‌اش حاشیه‌های زیادی از جمله بیانیه تعجب‌برانگیز باشگاه تراکتور را در پی داشت. تراکتور با طرح گلایه‌هایی تند از مهاجم سابق خود، او را بازیکنی معمولی خطاب کرد که عملکرد چندان مطلوبی هم نداشته است!

چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتور؛ از جدایی جنجالی تا زمزمه بازگشت

بابایی در دیدار رفت ۲ تیم که در تبریز با برتری تی‌تی‌ها همراه بود، به عنوان جانشین از دقیقه ۴۶ وارد میدان شد اما همانند دیگر بازی‌های این فصل نتوانست عملکرد درخشانی مشابه دوران حضور در تراکتور به نمایش بگذارد. او در جام حذفی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و باز هم در ۷۴ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند.

این مهاجم تبریزی در این فصل در ۲۴ بازی برای استقلال به میدان رفته که حاصل کار تنها ۲ گل و ۳ پاس گل بوده است. او فصل گذشته با لباس تراکتور موفق شد در ۲۴ بازی ۵ گل به ثمر برساند که مهم‌ترین آن‌ها ۲ گل به پرسپولیس و سپاهان بود.

چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتور؛ از جدایی جنجالی تا زمزمه بازگشت

بابایی کار خود را از رده‌های پایه تراکتور آغاز کرد و به تیم بزرگسالان نیز راه یافت اما در ادامه به علت استفاده از ماده‌ ممنوعه از گروه استروییدی، به مدت دوسال از فعالیت‌های رسمی فوتبالی محروم شد که این محرومیت در ادامه به یک سال کاهش یافت.

بابایی در ادامه و پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت، راهی تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی شد و یک دوره کوتاه نیز به صورت قرضی در سومقاییت جمهوری آذربایجان بازی کرد و فصل گذشته راهی تراکتور شد و عملکرد نسبتا خوبی برای تی‌تی‌ها داشت.

چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتور؛ از جدایی جنجالی تا زمزمه بازگشت

حالا شنیده‌ها حاکی از این است که پاکو خمس درخواست بازگرداندن پیمان بابایی به تبریز را مطرح کرده است. خمس معتقد است که بابایی می‌تواند فصل آینده به کمک خط حمله تراکتور بیاید و از طرفی بابایی در تیم ریکاردو ساپینتو به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و از شرایطی که در آبی‌های پایتخت دارد، چندان راضی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha