فنونی‌زاده: یکسری وصله‌ها به پرسپولیسی نمی‌چسبد/ پاک‌ترین قهرمانی را داشتیم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکسری وصله‌ها که برخی تیم‌ها مطرح می کنند، به پرسپولیس نمی‌چسبد، چراکه تیم ما پاک‌ترین قهرمانی را داشت.

مرتضی فنونی‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل نساجی که به قهرمانی سرخپوشان پایتخت منجر شد، اظهار داشت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم چرا که هر دو تیم اهدافی داشتند تا این بازی را با موفقیت به پایان برسانند و در نهایت هم پرسپولیس با ارائه عملکردی منطقی و با برنامه توانست به برتری برسد.

وی افزود: پرسپولیس محکوم به برد بود تا قهرمان شود از طرفی نساجی هم بازیکنان با انگیزه‌ای داشت و دنبال این بود تا لیگ را با خاطره خوش به پایان برساند. به همین خاطر با تمام قوا در زمین ظاهر شد تا بازی را آنطور که می‌خواهد به پایان برساند اما پرسپولیس خیلی خوب نتیجه را به سود خودش درآورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: نساجی‌ از تیم‌های ریشه‌دار است و رقیب سنتی پرسپولیس محسوب می‌شوند. شاید چند سال در لیگ نبودند اما آنها از دهه شصت همیشه یک رقیب قابل احترام برای پرسپولیس بودند.

فنونی‌زاده: یکسری وصله‌ها به پرسپولیسی‌ها نمی‌چسبد/ پاک‌ترین قهرمانی را داشتیم

وی در خصوص رقابت برای قهرمانی تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودم که رقابت برای قهرمانی به هفته آخر می‌کشد. همین اتفاق هم رخ داد و در نهایت پرسپولیس خیلی خوب این جام را برد.

فنونی‌زاده در رابطه با اینکه خیلی‌ها نساجی را رقیب آسانی برای پرسپولیس می‌دانستند، گفت: درست است، اما خیلی از بازیکنان نساجی سابقه بازی در پرسپولیس و کار کردن با یحیی را در کارنامه داشتند و قطعا آمده بودند تا خودی نشان دهند و خودشان را ثابت کنند. اتفاقا این نفرات برای پوشیدن لباس پرسپولیس آرزو داشتند و مطمئنا آمده بودند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در مورد شائبه شرط بندی در هفته‌های پایانی لیگ گفت:‌ فکر نمی‌کنم این مسائل باشد. پرسپولیس کار خودش را کرد و بهترین نمایش را داشت و به مسائل دیگر هم توجهی نکرد. مطمئنا پاک‌ترین قهرمانی را هم جشن گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به رقابت برای سقوط نکردن هم، گفت: ملوان و نساجی تیم‌هایی هستند که به پویایی فوتبال ایران کمک می کنند و ریشه و مکتب آنها فوتبال پاک است. رقابت در انتهای جدول نیز حساس بود در نهایت صنعت نفت به شایستگی در لیگ ماند.

فنونی زاده اضافه کرد: گل دقایق ابتدایی موجب شد تا پرسپولیس خیلی زود به هدف رسیده و با خیال آسوده بازی کند. پرسپولیس تیمی است که بهترین فوتبال را در ایران به نمایش م‌ گذارد و چنین بردهایی تعجب برانگیز نیست. دیگر لیگ تمام شده و منتظر فتح دوگانه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha