۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85112612
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قدردانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از رئیس جمهور

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85112612
قدردانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از رئیس جمهور

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از ارسال پیام تبریک آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، سیدحمید سجادی و محمود خسروی‌وفا برای قهرمانی وزنه‌برداران در آسیا تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پیامی از پیام‌های تبریک رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

در پیام انوشیروانی آمده است: خوشبختانه ورزش کشور با عنایت ویژه رئیس جمهور دستاوردهای ارزشمندی را برای مردم عزیز ایران به همراه داشته است لذا بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و سپاس خانواده وزنه‌برداری را از نگاه شما به این رشته ابراز کنم.

همچنین تشکر ویژه‌ای دارم از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک که همواره یار و یاور پولادمردان در رویدادهای مختلف بوده‌اند.

در پایان یک بار دیگر مراتب امتنان و قدردانی خود را از نگاه و حضور امیدبخش‌تان در جمع خانواده وزنه‌برداری ابراز می‌دارم.

گفتنی است تیم ملی وزنه‌برداری در قهرمانی آسیا، با کسب ۶۳۵ امتیاز موفق به عنوان قهرمانی قاره کهن شد. ازبکستان با ۶۳۱ امتیاز و چین با ۶۰۸ به ترتیب دوم و سوم شدند.

پولادمردان ایران در این دوره از رقابت‌ها صاحب ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شد.

حسین سلطانی در دسته ۸۱ کیلوگرم ۲ مدال طلا و یک نقره، میرمصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم ۲ مدال برنز، مهدی کرمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم یک مدال برنز، در دسته فوق سنگین آیت شریفی مدال نقره یک‌ضرب و علیرضا یوسفی مدال نقره دوضرب دسته فوق سنگین را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha