۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85113757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف نوشابه‌های انرژی‌زای قاچاق در زنجان

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 85113757
کشف نوشابه‌های انرژی‌زای قاچاق در زنجان

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲ هزار و ۳۷۴ عدد بطری نوشابه انرژی زا به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه کامیون مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران پس از هماهنگی قضایی، حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - تبریز کامیون اعلامی را پس از رویت متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۳۷۴ عدد بطری یک لیتری نوشابه انرژی زا کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به خارجی بودن کالای مکشوفه، اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.


دستگیری ۹ سارق سیم و کابل برق
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۹ سارق و کشف پنج فقره سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدیخانی با اشاره به کشف ۳۶۶ متر انواع سیم و کابل برق از مخفیگاه متهمان و معرفی آنان به مرجع قضایی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


موتورسیکلت های قاچاق در زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های غیرمجاز با ظرفیت بالای ۲۵۰ سی سی با اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر وجود ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق در یک تعمیرگاه، مراتب در دستور کار عوامل پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی استان زنجان قرار گرفت.

سرهنگ حسین بدری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به آدرس مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی به عمل آمده، ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق، کشف و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که اقدامات قانونی در حال انجام است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان مبارزه قاطع و بی چون و چرای پلیس با پدیده قاچاق کالا را یکی از اهداف اساسی نیروی انتظامی استان خواند و از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از انبار کالای قاچاق و احتکار را با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha