۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85114030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدترین دوران کشتی همدان در ارزیابی عملکرد فدراسیون

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85114030
بدترین دوران کشتی همدان در ارزیابی عملکرد فدراسیون

همدان- ایرنا- همدان در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی توسط فدراسیون کشتی کشور در جایگاه ۲۲ قرار گرفت تا بدترین دوران خود را شاهد باشد.

به گزارش ایرنا پس از بررسی عملکرد هیات های کشتی استان‌ها بر اساس جدول شاخص بندی، رتبه‌بندی هیات‌های برتر در سال گذشته اعلام شد و همدان با قرار گرفتن در رتبه بیست و دوم، ناکامی های خود را طی سال‌های اخیر تکمیل کرد.

فدراسیون کشتی بر اساس عملکرد هیات‌های کشتی استان‌ها و جدول شاخص‌های امتیاز عملکرد از جمله میزبانی از مسابقات بین المللی و ملی و اردوهای تیم‌های ملی، برگزاری لیگ‌های کشتی و نتایج تیمی، عضویت و کسب مدال ورزشکاران در تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان، آسیایی و بین المللی (رده‌های سنی مختلف) ، کسب رتبه انفرادی و تیمی در رقابت‌های قهرمانی کشور (رده‌های سنی مختلف) ، اعزام تیم به رقابت‌های بین المللی توسط هیات کشتی، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و جدول نویسی، انجام پروژه‌های عمرانی و تعاملات اداری و مالی با فدراسیون و اداره کل ورزش استان، رتبه‌بندی هیات‌های کشتی در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

در این رتبه‌بندی موارد قابل اعتنایی نیز به چشم خورد از جمله اینکه کسب امتیازات توسط هیات‌های کشتی نسبت به سال‌های قبل روند صعودی چشمگیری داشته و فاصله امتیازی بین هیات‌های کشتی کم شده و فدراسیون کشتی به دلیل تلاش مضاعف هیات‌های کشتی و رقابت بوجود آمده از تمامی دست اندرکاران کشتی کشور قدردانی کرد!

اما نکته جالب در این ارزیابی قرار گرفتن همدان در رتبه ۲۲ استان‌های کشور است در حالیکه در گذشته، بدترین وضعیت ممکن رتبه دهمی بود، در واقع این رتبه برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان همدان به ثبت رسید تا ناکامی‌های کشتی بیش از پیش جلوه نمایی کند.

جالب‌تر اینکه استان‌هایی نظیر قم، فارس، اصفهان، کرمان، اردبیل، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و قزوین که در سال‌های قبل بسیار پایین تر از همدان بودند، در این ارزیابی بالاتر از این استان قرار گرفته‌اند.

اوایل هفته جاری هیات کشتی همدان پس از یک ماه بلاتکلیفی، سرپرست خود را شناخت و حسین میرابیان با حکم فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد تا مدت زمان باقی مانده در برگزاری مجمع انتخاباتی، شرایط را بهبود ببخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha