۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85114062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از تصفیه‌خانه جنوب تهران برای آبیاری فضای سبز شهرری

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: موضوع بازچرخانی آب حائز اهمیت است و باتوجه به مشکلات ناشی از کمبود آب و ضرورت آبیاری فضای سبز، می‌بایست ضمن هماهنگی با آب منطقه‌ای از سهم شهرداری در آب تصفیه‌خانه جنوب برای آبیاری فضاهای سبز استفاده شود. 

به گزارش ایرنا، سید محمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در اولین جلسه کنترل پروژه منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۲ بر تلاش و نظارت مستمر و تسریع در شروع عملیات اجرایی طرح های شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تاکید کرد.

این مسئول ضمن تاکید بر پیگیری لازم برای شروع عملیات اجرایی طرح های توسعه محله ای، اجرای هر چه سریعتر مرمت آسیاب آبی، احداث پیاده راه مدرس و ساخت همراه سرا در بیمارستان شهدای هفتم تیر را خواستار شد.

وی مذاکره با خیران و سرمایه‌گذاران جهت اجرای طرحهای های مشارکتی را برای پیشرفت و بهبود روند اجرای پروژه ها ضروری خواند و خاطرنشان کرد: موضوع بازچرخانی آب حائز اهمیت است و باتوجه به مشکلات ناشی از کمبود آب و ضرورت آبیاری فضای سبز ،می بایست ضمن هماهنگی با سازمان آب منطقه‌ای از سهم شهرداری در آب تصفیه خانه جنوب برای آبیاری فضاهای سبز استفاده شود .

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) تسریع بر اجرای طرح های توسعه مسجد شیخ طاهر، احداث مرکز تجاری زائر، اجرای پروژه بهسازی بازار نو و اجرای عملیات طرح های مرتبط با میراث فرهنگی را ضروری برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد نواحی تاکید کرد : جلسات مشترک معاوننان در نواحی برای بررسی چالش ها و موضوعات مرتبط با هر حوزه به صورت ماهانه برگزار شود.

در اولین جلسه کنترل پروژه سال ۱۴۰۲ ضمن بررسی آخرین وضعیت انعقاد قراردادهای مربوط به پروژه های طرح من شهردارم ، تصمیمات لازم در راستای تسریع و بهبود مستمر و رفع موضوعات مربوط به فرآیند انعقاد قراردادها را اتخاذ کردند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha