۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۵
کد خبر: 85114388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مروست: رویکرد روابط عمومی‌ها پرهیز از روزمرگی باشد

یزد- ایرنا- فرماندار مروست گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید مرتب مواظبت کنند که به هیچ وجه دچار روزمرگی نشوند و با ابتکار و بر اساس نیاز ماموریت خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، جواد دانشور مروستی چهارشنبه شب در آیین تجلیل از روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها و قدردانی از تلاش‌گران این عرصه افزود: روابط عمومی‌ها باید در صف مقدم جهاد تبیین باشند و با انعکاس عملکرد ادارات و نهادها زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم کنند.

ضرورت برنامه محوری روابط عمومی‌ها

دانشور بیان کرد: روابط عمومی ها باید برنامه محورانه کار کنند، دچار روزمرگی و تکرار نشوند، از ایده‌های نو استفاده کند و از طرفی دیگر مدیران باید از دانش روابط عمومی‌های قوی بیش از گذشته استقبال کنند .

وی خاطرنشان کرد: آموزش و ارتقای فعالیت‌ها توسط مسئولان روابط عمومی‌ نهادها و ادارات باید بیش از گذشته پیگیری شود زیرا در عمل پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید ماموریت خود را عالمانه انجام دهند.

دانشور گفت: ارتباط روابط عمومی‌های با خبرنگاران و ارائه اخبار و گزارشات شهرستان موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.

تجلیل از روابط عمومی‌های برتر

در این نشست مسایل و مطالبات خبرنگاران شهرستان مروست بررسی و مقرر شد با همکاری مسئولان پیگیری و جایگاه آنها ارتقا یابد و با اهدا لوح سپاس از مسئولان روابط عمومی ادارات قدردانی به عمل آمد.

هفته ارتباطات و روابط عمومی از ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شد

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری مروست در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha