۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85098545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مروست: رونق اقتصاد مدیون تلاش کارگران است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85098545
فرماندار مروست: رونق اقتصاد مدیون تلاش کارگران است

یزد- ایرنا- فرماندار مروست گفت: رونق اقتصاد و تولید و اشتغال مدیون تلاش کارگرانی است که مخلصانه برای تحقق اهداف کشور و دولت در تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، جواد دانشور مروستی روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارگران معدن سنگ آهن کویر (اسمالون) شهرستان مروست افزود: هفته کار و کارگر فرصت مناسب تجلیل از فعالان اقتصاد و تولید است و باید برای آن همواره ارزش قائل شد.

وی با تبریک هفته کار و کارگر ادامه داد: فعالیت کارگران معادن در شرایط سخت و پرخطر برای رونق اقتصادی، عزت و سربلندی کشور یک کار جهادگونه است و امیدوارم بتوان شرایطی بهتر و مساعدتری نسبت به قبل برای فعالیت این عزیزان فراهم کرد.

فرماندار مروست بیان کرد: حل مشکلات جامعه کارگری با همکاری بخش‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که دولت همواره به آن عنایت دارد و امسال بر اساس اهداف و ماموریت‌ها با قوت در سطح شهرستان پیگیری و موجب کمک و خدمت به جامعه عزیز کارگری است.

دانشور بیان کرد: کارگران و کارفرمایان باید با همه وجود برای تحقق شعار امسال که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ماموریت خود را در سطح شهرستان انجام دهند و همه مردم و مسئولان در کنار برای تولید و اشتغال در منطقه بیش از گذشته فعالیت کنند.

وی افزود: روز به روز در مروست شاهد توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بر حسب نیاز و ظرفیت‌های منطقه با همکاری بخش‌های مختلف و همراهی و پیگیری مسئولان و مردم به خصوص تقویت بخش تولید و اشتغال پایدار و مولد باشیم.

به مناسب هفته کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران معدن سنگ آهن کویر مروست با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و ایثار و تعدادی از مسئولان با تقدیم شاخه‌های گل برگزار شد.

در معدن سنگ آهن اسمالون مروست یک هزار و ۲۰۰ نفر فعالیت دارند و مرکز این شهرستان با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha