آنچلوتی: سیتی شایسته قهرمانی است/ در رئال می‌مانم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی، گفت: سیتی خیلی بهتر از ما بود و کاملا شایسته قهرمانی است. باید از این شکست درس بگیریم و خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم.

به گزارش ایرنا؛ کارلو آنچلوتی پس از شکست چهار بر صفر تیمش مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و وداع از این پیکارها، اظهار داشت: باید این شکست را قبول کنیم چراکه سیتی کاملا برتر از ما بود. باخت بخشی از فوتبال است و باید از آن درس گرفت.

وی افزود: سال گذشته در همین مرحله ما بهتر از سیتی بودیم و آنها را شکست دادیم اما اکنون حریف واقها تیم قوی‌تری بود. رسیدن تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان نیز موفقیت بزرگی است. این همان بازیکنانی هستند که فصل گذشته با ارائه بازی‌های خاطره انگیز به قهرمانی رسیدند.

مربی ایتالیایی در مورد ماندن یا رفتن از رئال، توضیح داد: دو هفته پیش با رئیس باشگاه در این مورد صحبت کردیم. تردیدی وجود ندارد، در رئال می‌مانم و سال بعد برای فتح لیگ قهرمانان تلاش جدیدی را آغاز می کنیم.

وی با تمجید از عملکرد منچسترسیتی بیان کرد: آنها تیم بسیار خوبی هستند و شایسته‌اند تا مثل فصل گذشته ما، به قهرمانی اروپا برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha