گواردیولا: ۹۰ دقیقه عالی بودیم/ فقط به فینال فکر می‌کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با تمجید از عملکرد شاگردانش، گفت: ۹۰ دقیقه عالی بودیم و در این چند هفته فقط به حضور در فینال فکر می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، پپ گواردیولا پس از نمایش بی‌نظیر تیمش برابر رئال مادرید و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: قبل از آغاز بازی برگشت مقابل رئال، به حضور در فینال و تقابل با اینتر فکر می‌کردیم. به بازیکنانم گفتم اگر می‌خواهید به فینال برسید باید یک ۹۰ دقیقه عالی برابر رئال داشته باشید که البته عالی و با روحیه بودیم و به استانبول رسیدیم.

وی گفت: بازیکنان من هر رقابتی را جدی می‌گیرند و متواضع هستند. آنها فقط می‌خواهند موفق شوند و عملکردشان همه چیز را ثابت می‌کند.

گواردیولا در خصوص نمایش فوق العاده برناردو سیلوا که دو گل به ثمر رساند، گفت: او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون دیده‌ام. دقیقا هر برنامه‌ای که از سیلوا بخواهید، به خوبی در زمین به نمایش می‌گذارد. او نقش مهمی در تیم ما دارد و علاوه بر دو گلی که زد، بارها دفاع حریف را نابود کرد.

گواردیولا: ۹۰ دقیقه عالی بودیم/ فقط به فینال می‌کردیم

سرمربی موفق سیتی در خصوص فتح سه گانه در فصل جاری با خنده، گفت: اول اجازه بدهید بازی در لیگ برتر را ببریم و قهرمان شویم. بعد از آن هم باید مقابل منچستریونایتد در فینال جام حذفی به میدان برویم. باید تمرکز کنیم و لیگ و جام حذفی را به دست آوریم و سپس به فکر حریف ایتالیایی خود در فینال لیگ قهرمانان باشیم. البته بازیکنان من در ذهنشان رسیدن به سه گانه است اما باید بدانند هنوز باید خیلی تلاش کنند.

وی گفت: دیدار مقابل رئال بهترین عملکردم در تاریخ لیگ قهرمانان بود. خصوصا با توجه به حریفی که روبروی ما قرار داشت.

فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، ۲۰ خردادماه بین تیم‌های منچسترسیتی انگلیس و اینتر ایتالیا در استانبول برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha