۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85114486
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳ هزار نفر خدمات بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری را دریافت کردند
عکس آرشیوی است

شهرکرد- ایرنا- رییس جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از ارائه بیش از ۱۳هزار و ۴۹۶ نفر خدمت در هفته سلامت با همت جهادی از سوی فعالان این بخش در استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ کاظم کبیری با اعلام این خبر افزود: ۴۸ تیم در عرصه‌های مختلف فعالیت داشتند که از این تعداد ۲۹ تیم در عرصه بهداشتی، درمانی و آموزشی عمومی، ۹ تیم تک تخصصی و ۱۰ تیم دندانپزشکی عازم مناطق مختلف استان برای خدمات‌رسانی شدند.

به گفته وی، در این مدت ۲۰۰ نفر توسط متخصص اطفال، ۲۰ نفر توسط متخصص اورولوژی، ۵۵ نفر توسط متخصص قلب و عروق، ۱۳۰ نفر توسط متخصص داخلی، ۹۶۸ نفر توسط پزشک عمومی معاینه شدند و خدمات داروی رایگان توسط تمام تیم‌هابه یک‌هزار و ۱۸۰ نفر ارائه شد.

وی گفت: شناسایی، تشکیل پرونده، ویزیت و ارائه داروی رایگان توسط متخصص روانپزشکی به ۱۷ نفر، معاینه، ویزیت و ارائه خدمات دندانپزشکی به ۷۲۰ نفر، کشیدن دندان های غیر قابل نگهداری به ۲۰۵ نفر، ارائه مشاوره روانشناسی توسط کارشناسان سلامت روان به ۱۸۶ نفر، ارائه خدمات مامایی به ۴۷نفر، انجام سونوگرافی رایگان برای ۶۵ نفر، ارائه آموزش‌های بهداشتی توسط کارشناسان مراقب سلامت به سه هزار و ۹۱۲نفر، ارائه آموزش‌های فرهنگی با موضوع جوانی جمعیت به ۳۷۷نفر، غربالگری قند خون برای یکهزار و ۷۴۰ نفر ، غربالگری فشار خون برای ۲ هزار و۴۲۵ نفر ، توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک ، نخ دندان ، تزریقات و پانسمان برای ۲۴ نفر، توزیع بسته‌های آموزشی نیز انجام شد.

رییس جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واکسیناسیون ۵۴ کودک، ارجاع ۱۱ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت، پنج خدمات بیماریابی نیز در این مدت انجام شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha