۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85114570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارنامه مدیریت ارشد استان قزوین نمره قابل قبولی دارد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85114570
کارنامه مدیریت ارشد استان قزوین نمره قابل قبولی دارد

قزوین - ایرنا - دبیر حزب موتفله قزوین گفت: کارنامه مدیریت ارشد استان قزوین در دولت سیزدهم به واسطه تلاش ها و خدمات ارایه شده نمره قابل قبولی دارد.

محمدحسین شفیعی ها روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره تلاش ها و فعالیت های قابل توجهی را برای بهبود وضعیت خدمت به مردم قزوین شاهد هستیم که این مساله ناشی از برنامه های دولت سیزدهم و شعارهای ارایه شده مبنی بر خدمات رسانی به مردم بدون اتکا به رخدادهای بین المللی و وصل کردن آنها به معیشت مردم و اتکا به توانمندی و ظرفیت های عظیم خدادادی داخلی است.

وی اظهار کرد: با تلاش های انجام شده رکود و تعطیلی که در گذشته شاهد آن بودیم که منجر به عقبت ماندگی های یک دهه ای شده بود، رو به بهبود قرار دارد.

این فعال سیاسی افزود: در حوزه اعتبارات استانی و تلاش برای بازگشت واحدهای تولیدی راکد نیز قدم های مناسبی در استان قزوین برداشته شده است، اگرچه در این حوزه ها نیازمند همت و کار بیشتری هستیم.

انتصابات خوبی را در فرمانداری های قزوین و تاکستان شاهد بودیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین گفت: این در حالی است که اخیرا انتصابات خوب و مناسبی را در سطح فرمانداری های قزوین و تاکستان شاهد بودیم که با نگاه رو به جلو و استفاده از جوانان خوش فکر انجام شده که امیدواریم موجب خیر و برکت برای استان شود و شاهد ادامه این رویه نیز باشیم.

وی ادامه داد: البته هنوز در برخی دستگاه ها شاهد حضور مدیران باقی مانده از دوره گذشته هستیم که امیدواریم با هدف شتاب بخشی به اجرای اهداف و خدمت رسانی بهتر به مردم شاهد تغییرات در آنها نیز باشیم.

شفیعی ها، بر تلاش مدیران ارشد استانی برای ارتقای جایگاه قزوین در بودجه تاکید کرد و گفت: در حوزه تامین آب و افزایش بودجه نیز اقدامات خوبی در استان قزوین طی دوران دولت سیزدهم صورت گرفته است اما به دلیل نیازها و ظرفیت های استان باید به فعالیت ها در این حوزه سرعت بخشیده شود.

وی اظهار کرد: در حوزه بهبود معیشت و مقابله با تورم نیز انتظار می رود شاهد تلاش های بیشتری باشیم که البته این موضوع یک مساله کشوری است و در سطح کلان باید به آن پرداخته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha